fbpx
  • Ozadje pisarniški stoli Ergovision

DOSTAVA

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba GLS, DPD, Pošta Slovenije in Gebruder Weiss, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke so med prevozom zavarovane. Ker vam v podjetju WBC d.o.o. želimo nuditi hitro in zanesljivo storitev vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

PREGLED IZDELKA
  • Ko vam dostavljač dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti in se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili..
  • Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita,v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam sporočite nastalo situacijo preko reklamacijskega zapisnika, da vam bomo lahko uredili novi izdelek ali povrnili kupnino.
  • Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@ergovision.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
  • Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
  • Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo,ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
  • V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri dostavni službi, ki vam je dostavila paket, nam pa poslati reklamacijskegi zapisnik.
ČAS DOSTAVE

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi in naročilo oddate do 11.00 ure, bo blago odpremljeno še isti dan. Če katerega artikla nimamo na zalogi, pa bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko prejmemo novo zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku ter času dostave.

Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme na naslov,ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.

Večje pakete, kot je recimo stol “iTrek” žal ne moremo poslati po običajni dostavni službi, zato jih pošljemo preko zbirnikov, za le te je rok dobave 2-4 delovne dni od odpreme pošiljke.

OSEBNI PREVZEM

Na sedežu podjetja WBC d.o.o., Stična 127, 1295 Ivančna Gorica. Prevzem je možen vsak delovnik od ponedeljka do petka, med 9.00 in 16.00 uro, na sedežu podjetja WBC d.o.o., Stična 127, 1295 Ivančna Gorica.

Ekipa Ergovison

Call Now Button

Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close